V: Is de club geopend? 
A: Ja, de club is volledig operationeel.

V: Wat zijn de openingstijden?
A: De reguliere openingstijden gelden weer per 19 mei. Deze staan onderaan deze pagina.

V: Zijn jullie telefonisch (of per email) bereikbaar?
A: Ja. We zijn weer bereikbaar op de reguliere openingstijden.

V: Ik heb mijn contributie steeds of gedeeltelijk doorbetaald. Wanneer kan ik mijn vouchers ophalen?
A: Je kunt bij de receptie jouw vouchers ophalen. Het liefst op rustige tijden, bijvoorbeeld in de middag, einde avond of op vrijdagavond.

V: Op hoeveel vouchers heb ik recht? 
A: Dit is afhankelijk van de periode die je hebt doorbetaald. Vraag het bij de receptie. Daar heeft men het inzicht in jouw situatie.

V: Zijn er nog meer zaken anders dan normaal?
A: Het bezoek aan de club is weer zo goed als normaal. Uiteraard adviseren wij wel een goede handwas hygiëne en verzoeken wij je thuis te blijven bij klachten die wijzen op een coronabesmetting.

V: Hoe houdt Azzurro mij op de hoogte?
A: In de periode van de Corona-crisis (en nu nog steeds) hebben we onze leden regelmatig nieuwsbrieven gestuurd met daarin berichtgeving over de laatste ontwikkelingen. Een overzicht hiervan vind je hier. Ontvang je deze niet? Controleer dan jouw mailboxen ‘onbelangrijke mail’ en ‘ongewenste mail’. Het kan zijn dat ze daarin terecht zijn gekomen. Mocht dit niet zo zijn, dan kan het zijn dat je jezelf een keer hebt afgemeld voor de nieuwsbrief. Soms gaat dit per ongeluk. Echter, we hebben dan wel jouw toestemming nodig om weer berichten te mogen sturen. Ook wanneer je het niet weet kun je ons altijd mailen met de vraag dat je nieuwsbrieven (weer) wilt ontvangen. Doe dit naar: receptie@azzurrowellness.nl.

V: Toen Azzurro gesloten was in de 2e lockdown, moest ik dan wel of geen contributie betalen? 
A: Antwoorden hierop vind je in nieuwsbrieven en met name in de nieuwsbrief van 15 januari.

V: Wanneer gaat Azzurro verder met het compenseren van de betaalde contributies van de 1e lockdown?
A: Azzurro gaat in augustus verder met de compensatiebetalingen.

V: Hoe zat het ook weer met de compensatie van de 1e lockdown?
A: Onderaan deze pagina vind je een uitgebreide uitleg.

Hoe kom ik aan de MyWellness-app? 
A: De meeste Azzurro-leden hebben deze al. Mocht je de app nog niet hebben volg dan de instructie van Nadine. Ook Dominique laat zien hoe je er mee aan de slag kunt. En anders maak je een afspraak met een WellnessCoach in de club, die je er bij zal helpen. Veel plezier!

V: Ik heb de Mywellness app, hoe kan ik mijn resultaten, mijn Moves, bijhouden?
A: Wanneer je in de app naar “Bijhouden activiteiten buitenshuis” gaat kun je kiezen uit Wandelen, Rennen of Fietsen. Selecteer een optie en druk op Start en begin met sporten. Vergeet niet je locatie instellingen aan te zetten. Wanneer je op stop drukt zie je direct hoeveel Moves en calorieën je hebt verbruikt.

V: Zijn de fysiotherapie, voedingsconsulent en het beautycentrum toegankelijk?
A: De fysiotherapie, de voedingsconsulent en Azzurro Beauty zijn geopend.

Zo ziet de MyWellness-app eruit:


 

V: M.b.t. de eerste lockdown ( maart/april/mei 2020): gaat Azzurro mij compenseren voor de tijd dat ik niet heb kunnen sporten?
A: Ja, Azzurro zal iedereen die lid was tijdens de lockdown en contributie heeft betaald compenseren. Dat gebeurt verspreid, dat wil zeggen dat het totale ledenbestand wordt verdeeld in groepen. De eerste groep leden heeft op 18 juni de keuze al voorgelegd gekregen.
Er zijn 2 scenario’s denkbaar met verschillende mogelijkheden van compensatie:
Scenario 1: Je blijft lekker doorgaan met sporten zoals je gewend bent.
Azzurro zal het bedrag dat je hebt betaald in de toekomst verrekenen als korting op jouw contributie. Dit bedrag wordt verspreid over meerdere periodes. In verschillende nieuwsbrieven is hierover bericht en het meest concreet is de nieuwsbrief van 15 juni waarin dit uitgebreid staat beschreven. Naast korting heb je ook nog andere opties. Je kunt namelijk ook de door jou betaalde contributie omzetten in proefmaanden die je aan derden kunt geven of aan een tegoed dat je op jouw MyWellnessKey (chip-sleutel) kunt zetten. Dit kun je besteden aan broodjes, jus d’orange of een sporttas, badhanddoek en dergelijke. Heb je toch nog vragen, mail deze dan naar receptie@azzurrowellness.nl.
Scenario 2: Je gaat op enig moment toch stoppen met sporten bij Azzurro.
Mocht je stoppen voordat je volledig bent gecompenseerd zoals in bovenstaand voorbeeld, dan ontvang je extra weken die worden toegevoegd aan het einde van jouw lidmaatschap. Je kunt er dan ook voor kiezen om een voucher te ontvangen, waarop je een tegoed krijgt om nog te mogen sporten. Deze kun je tot een jaar na dato inwisselen en deze zal ook overdraagbaar zijn. Ook dit staat in bovengenoemde nieuwsbrief uitgebreid beschreven.
Alle informatie over compenseren vind je hier.